RSS    .:::21.11.2017 :::.   





Rambler's Top100 Rambler's Top100

 

::::: Будівництво :::::

    За роки існування в Одеській області збудовано 34787 тис.м2 житла, шкіл на 385 тис. учнівських місць, дитячих садків на 143,4 тис. місць, лікарень на 18,4 тис. ліжок, поліклінік на 24,8 тис. відвідувань за зміну. Газифіковано 15 районів області, 63 села, понад 10 тис. квартир у сільській місцевості.

    За ці роки були збудовані підприємства приладобудування (“Кінап”), підйомно-транспортного машинобудування (залізнодорожні майстерні почали випускати великотоннажні парові крани), поновлені старі та побудовані нові підприємства харчової промисловості (хлібозаводи та молокопереробні комбінати). Виникла нова галузь – паливна промисловість з великим нафтопереробним заводом, почали функціонувати метало обробні, мебляні ( Балта, Котовськ), швейні та хутрові (Балта) підприємства.

    На початку 50-х років були збудовані Одеські заводи кріогенного та кисневого обладнання – об'єднання “Кисеньмаш”, значний на Україні завод ковальсько-пресових машин – “Пресмаш”, завод гідравлічного обладнання для будівельних машин – “Будгідравліка”, автозбиральний завод з виробництва обладнання для автомобілей та тракторів “ОдАЗ” і “Кільце”, Ізмаїльський консервний комбінат та інші.

    На рубежі 60-70 років були збудовані в області ливарний завод “Центроліт” та найбільший на Чорному морі судноремонтний завод у м.Іллічівську, газокомпресорна станція в м.Ананьєві.

    Введені в експлуатацію значні верстатобудівельні (“Мікрон”) та електротехнічні (“Електронмаш”) підприємства машинобудування, хімічний завод з виробництва азотних добрив (Одеський припортовий завод у м.Южному), завод медичних виробів із полімерних матеріалів “Гемопласт” у м.Білгород-Дністровському. 

    У 80-х роках став функціонувати Балтський молочно-консервний комбінат дитячих продуктів.

    У 2001 році в області введено газокомпресорну станцію у смт.Тарутине, морський нафтовий термінал нафтопроводу Одеса-Броди.

    Значний внесок у розвиток Одеського регіону за ці роки було зроблено будівельними, будівельно-монтажними та іншими підприємствами будівельного комплексу, у тому числі такими як:

“ОДЕСТРАНСБУД”

    Трудова біографія тресту “Одестрансбуд” почалась піввіку тому. Згідно з наказом Наркомату шляхів сполучення від 28 березня 1941 року №С-37/ЦЗ в м.Одесі було утворено Управління будівництва №157 НКШС, до складу якого ввійшли будівельні управління №151 Українського та №152 Сталінського будівельно-монтажних трестів. Вісім його підрозділів працювали у межах Одеської залізниці.

    У лютому 1944 року Управління будівництва змінило назву на Управління будівельно-відновлювальних робіт (УБВР), а далі – у трест “Одестрансбуд”, який у 1994 році був перетворений у ВАТ “Одестрансбуд”.

    Внесок тресту в розвиток народного господарства регіону за п'ятдесят років – це більше 1400 км нових залізниць, більше 800 км інших колій, 1300 км станційних та 900 км під'їзних колій, біля 1500 км електрифікованих залізничних колій, десятки побудованих та реконструйованих потягових депо та вагонно-ремонтних пунктів, вантажних дворів, контейнерних майданчиків, 66 споруджених залізничних вокзалів ( у тому числі в Одесі, Миколаєві, Херсоні, Кіровограді, Кишиневі і т.ін.), залізничні колії у портах Одеси та Іллічівську, на поромній переправі СРСР – Болгарія, Одеський та Кишинівській аеровокзали, 1,6 млн.кв.м житла та багато іншого.

    Багато великих об'єктів побудовані колективом тресту в найкоротші терміни, наприклад, Одеський аеровокзал з комплексом споруд аеропорту – за 11 місяців, залізничний вокзал – за півтора року.

    Виконані значні обсяги залізничного будівництва в портах Южний та Іллічівськ, на Одеському припортовому заводі, перевалочному комплексі на підприємстві “Ексімнафтопродукт”, завершена електрифікація напрямку Одеса-Київ. Збудовано десятки житлових будинків та об”єктів соцкультпобуту в містах Одесі, Миколаєві, Херсоні, будинки для німців-переселенців у Комінтернівському і Березівському районах. Виконуються роботи з реконструкції і будівництва автодоріг в Ізмаїльському, Ренійському і Котовському районах.

    Підрозділи тресту брали активну участь у роботах з відбудови ліній електропостачання, зруйнованих стихійним лихом у листопаді - грудні 2000 року.

    Сьогодні товариство має підрозділи та виконує роботи в Одеській, Миколаївській, Херсонській, Черкаській, Кіровоградській та Полтавській областях. У цей складний для економіки держави час підприємству вдалося зберегти виробничо-технічний і інтелектуальний потенціал.

“ЧОРНОМОРГІДРОБУД”

    Після вигнання фашистських загарбників з півдня України для відновлення зруйнованих війною Одеського порту та судноремонтного заводу №1 була утворена Одеська відновлювальна контора, яка невдовзі ввійшла до складу Одеського відновлювального управління центрального берегового будівництва Наркомфлоту СРСР.

    У 1945 році Одеське відновлювальне управління було перетворене в Одеський загальнобудівельний трест №1 Наркомфлоту СРСР.

    Після утворення Міністерства транспортного будівництва Постановою Ради Міністрів СРСР будтрест №1 був переданий до Мінтрансбуду та отримав назву трест “Чорноморбуд” Головморрічбуду, а через три роки, - будівельно-монтажний трест з гідротехнічного будівництва “Чорноморгідробуд”.

    У 1994 році трест було перетворено на відкрите акціонерне товариство “Чорноморгідробуд”.

    За роки існування відновлені та реконструйовані Одеській порт, порти Українського Дунайського пароплавства, судноремонтні заводи, Палац моряків та Головпоштампт у місті Одесі.

    Збудовані:

    - Іллічівський морський торговельний порт;
    - Іллічівський судноремонтний завод;
    - Одеський припортовий завод;
    - глибоководний порт Южний;
    - міжнародна переправа Іллічівськ-Варна;
    - Іллічівський рибний порт;
    - Іллічівський завод залізобетонних конструкцій;
    - нові райони Ізмаїльського та Ренійського портів;
    - берегоукріплення вздовж Чорноморського узбережжя;
    - Центр міжнародного супутникового зв”язку ;
    - морські вокзали в містах Одесі та Ізмаїлі;
    - профілакторій заводу “Будгідравліка”;
    - навчальніі та лабораторні корпуси морського університету, морської академії та ін., школи, дитячі садки, житлові будинки, будинок Одеської обласної ради тощо.

    Трест виконував днопоглиблювальні роботи за межами України у багатьох портах Чорного моря, на Каспії, при прокладці газогону через Куйбишевське водосховище на Волзі, в Болгарії, В'єтнамі, Туреччині.

    Для виконання вищезгаданих робіт та послуг акціонерне товариство має висококваліфіковані кадри інженерно-технічних працівників та економістів, вирішує питання щодо забезпечення будівельних комплексів та об”єктів необхідними будівельними конструкціями, виробами та матеріалами, будівельними машинами та механізмами.

“ОДЕСБУД”

    “Одесбуд” утворено в 1946 році.

    З початку – Главк, потім комбінат “Одеспромбуд”, а з 1989 року – виробниче будівельно-монтажне об'єднання “Одесбуд”.

    На рахунку Одесбуду - відновлення зруйнованого війною міста: ТЕЦ, "ЗОР", відновлення та будівництво житлового фонду.

    Багато промислових підприємств Одеси та Одеської області збудовані "Одесбудом". З 1967 року збудовано 56 шкіл (120 тис.учнівських місць), 59 дитячих садків, 25 поліклінік (12,5 тис.відвідувань за зміну), 15 лікарень, понад 10 млн.м2 житла.

    Серед промислових підприємств: заводи “РЕОМ”, “ЗОР”, “Центроліт”, “Епсілон”, “Січневого повстання”, “Продмаш”, “Кінап”, “Будгідравліка”, завод харчових концентратів, завод медінструментів у м.Білгороді-Дністровському, “Квант” у м.Іллічівську, припортовий завод та нафтотермінал у м.Южний, об'єкти в містах Кілія, Ізмаїл.

    Об'єкти соціально-побутового та культурного будівництва: Палац спорту, газетне видавництво “Чорномор'є”, кінотеатри “Москва”, “Золотий Дюк”, готелі “Юність”, “Чорне море”; навчальні та лабораторні корпуси Одеського державного університету, політехнічного університету, санаторії ім.Чкалова, “Куяльник”, ветеранів ВВВ.

    Для відселенців із Чорнобиля побудовано більш 500 житлових будинків у с.Василькові (Київська область) та с.Брусилове (Житомирської області).

    “Одесбуд” є генпідрядною організацією з проведення унікальних робіт з реконструкції та реставрації Одеського державного академічного театру опери та балету – посилення фундаментів, спорудження 1800 шт буронабивних свай, дисків жорсткості, поясів – затяжок і т.ін.

    У 2001 році введені в експлуатацію обласний онкологічний диспансер на 120 ліжок, цех гідрогенізації жирів Одеського масложиркомбінату, 50 тис.м2 житла в різних районах міста, проводяться роботи на будівництві терміналу соняшникового масла та патоки в Іллічівському морському торговельному порту.

Дата оновлення : 15.03.2005

 
 

 



 




 

 Розробка, дизайн та розміщення: КП "Обласний інформаційно-аналітичний центр" © | телефон (0482) 429820 | 2011 р.